باعث افتخار ماست که نگاه زیبای شما را داریم.

شرایط نمایندگی

شرایط و مقررات اعطای نمایندگی به کلیه افراد داوطلب در سراسر کشور که با هدف فعالیت در زمینه محصولات زیلان ورود می کنند به شرح ذیل اعلام می گردد.

شرایط اعطای نمایندگی رسمی

1- افراد حقیقی که دارای شخصیت حقوقی باشند اولویت دارند مشروط به اینکه موافقت کتبی موسسه حقوقی متبوعه خود را برای اخذ این نمایندگی کسب نماید. لازم به توضیح است که این موافقت نامه دلیل برای ورود یا سمت شخص حقوقی در این نمایندگی نخواهد بود.

2- شخص حقیقی متقاضی باید حداقل دارای 22 سال سن باشند.

3- از اعتبار و شهرت و وجه اجتماعی لازم و کافی برخوردار باشد.

4- توانایی فروش حداقل  1تن مترمربع به صورت ماهانه از محصولات زیلان را داشته باشد.

5- در صورتیکه متقاضی بخواهد نماینده انحصاری باشد بعد از گذشت سه ماه از فعالیت متقاضی در قالب نمایندگی رسمی، میبایست مبلغ 1/000/000/000 ریال به عنوان سفته نزد شرکت ارائه نماید .

توانایی فروش حداقل 2000 مترمربع به صورت ماهانه از محصولات زیلان را داشته باشد.

کلیه هزینه های مربوط به اداره امور نمایندگی به عهده نماینده انحصاری خواهد بود.

• در صورتیکه از حد نصاب مقرر در یک دوره سه ماه کمتر اقدام به فروش نماید سود شرکت به ازای متراژ فروش بر اساس تعرفه های حسابداری شرکت بابت مابه تفاوت مقادیر فروخته نشده از سپرده نماینده انحصاری کسر خواهد شد و نمایندگی وی با یک درجه تقلیل به نماینده غیر انحصاری تبدیل خواهد شد.

تبصره: کلیه نمایندگان رسمی تلقی شده مگر مفاد بند 8 را رعایت کرده باشد و شرکت مجاز است در هر شهر یا

شهرستان چندین نماینده عادی داشته باشد.

6- در مواردیکه لازم باشد از بین نمایندگان غیر انحصاری انتخاب گردد، ضمن اینکه تشخیص شخص منتخب با شرکت بوده، و شرکت حق دارد سایر نمایندگان غیر انحصاری را به نفع نماینده انحصاری لغو فعالیت نماید.

7- نماینده ملزم است مقررات زیلان را در زمینه قیمت مصرف کننده، نحوه تحویل، تسلیم اسناد پیوست به مشتری ،پاسخگویی و راهنمایی مشتری، ارئه هر گونه مشاوره های فنی، انعکاس به موقع مشکلات مشتری به زیلان ، پیگیری رفع عیوب یا تعهدات گارانتی و سایر اقداماتی که به هر نحوی موجب تقویت اعتبار شرکت گردد را اعمال نماید.

8- نماینده ملزم است کلیه اسناد و اسرار محرمانه شرکت که فی مابین شرکت و وی وجود دارد را طبقه بندی، حفظ و نگهداری نماید. همچنین از هیچ اقدامی برای تقویت اعتبار و عنوان شرکت دریغ ننماید.

-9 نماینده موظف است در کلیه دوره های آموزشی که شرکت برگزار می نماید شخصاً شرکت نموده و گواهینامه های مربوط را اخذ نماید. همچنین در صورتی که شرکت مقرر نماید ملزم است آموزش مکتسبه را به اشخاصی که شرکت معلوم نماید منتقل نماید.

10- هرگز اجازه ندارد از نام ها و اعتبار ، شرکت استفاده نماید. در صورت استفاده غیر مجاز علاوه بر ضبط ضمانت نامه و سپرده به نفع شرکت اقدامات قضایی علیه نماینده انجام خواهد شد.

11- نماینده ملزم است کلیه فعالیت های مشابه در زمینه کفپوش ها را در حوزه نمایندگی خود تحت نظر داشته، علاوه بر اینکه گزارشات ادواری به شرکت و دفتر مرکزی مبنی بر فعالیت سایر اشخاص و شرکت ها منعکس نماید. ملزم است در صورت مشاهده هر گونه سوء استفاده از نام و اعتبار شرکت ضمن برخورد جدی با موضوع مراتب را سریعا منعکس نماید.

12- چنانچه نماینده برای انجام فعالیت خویش افرادی را به کار گرفت کلیه مسئولیت های راجع به آن افراد از قبیل قوانین کار، تامین اجتماعی و سایر مسئولیت های مدنی نسبت به اشخاص ثالث که به هر دلیلی ناشی از فعالیت متوجه نماینده می گردد را عهده دار بوده و همچنین در مورد سوء رفتارهای اخلاقی در محیط کار هیچ مسئولیتی بر عهده شرکت نخواهد بود.

13- نماینده ملزم است گواهینامه ها و پروانه ها و مجوز های لازمه را از قبیل اماکن و پروانه فعالیت ازمجمع

امور صنفی و امثال آن اخذ نموده و پس از پرداخت کلیه حقوق مفروضی دولتی مانند تامین اجتماعی، مالیات و … مفاصا حساب های مربوطه را ارسال نماید.

خط و مشی و استراتژی کلی

1- ارائه کلیه اطلاعات فنی و اقتصادی محصولات شرکت از طریق سایت و دورنگار و سایر رسانه ها و به روز رسانی اطلاعات

2- درج اطلاعات نمایندگان و میزان توانایی آنها در کلیه فعالیت های تبلیغاتی شرکت

3- ارجاع کلیه مذاکرات و توافقات و نتایج حاصله در حوزه هر نماینده که منجربه فروش محصول و غیره می گردد (ویژه نماینده انحصاری) به نماینده مربوطه جهت نهایی کردن موضوعات و عقد قرارداد و نهایتا پشتیبانی های مرتبط

4- تشکیل جلسات ادواری به منظور تبادل اطلاعات و سامانه فعالیت و آموزش به منظور یکپارچه سازی مجموعه نمایندگان

با شرکت و افزایش ضریب نفوذ ر سراسر کشور

5- تخصیص درصد مناسب مشارکت نماینده گان رسمی و انحصاری در فروش محصولات از کل مبلغ فروش توسط نماینده.

در خاتمه این شرکت به منظور ارتقای سطح تفاهم و ضریب نفوذ و توسعه فعالیت و بهره گیری از حداکثر مشارکت کلیه صاحب نظران و علاقمندان و فعالان در این رشته آمادگی کامل دارد تا از نقطه نظرات و پیشنهادات کلیه عزیزان فعال و صاحب نظر استفاده نماید. از این رو خواهشمند است نظرات و پیشنهادات خود را از طریق سایت شرکت به ما اعلام فرمایید.

 شرکت بین المللی زیلان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Cresta Help Chat
Send via WhatsApp
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Click outside to hide the compare bar
Compare
Compare ×
Let's Compare! Continue shopping